Välkommen till min nya träningsblogg!

I den här bloggen kommer jag skriva om min träning och kost. Framförallt om löpningen och mitt gymande. jag kommer rikta mig mot ungdomar i 16-18 års åldern som vill börja träna, eller få motivation till träningen.

Jag kommer uppdatera så ofta jag kan om olika, lätta tips för att göra din träning lättare, jag kommer länka olika klipp som ger motivation till förändring, (vet att så många är trötta på de där kilona som ska bort, men de försvinner aldrig.)
Så jag ska försöka vara en hjälpande hand till den rätta vägen.
Hoppas du kommer gilla den och sprid bloggen till alla dina vänner så den kan växa!
Om du har frågor är det bara kontakta mig på [email protected] eller skriv en kommentar.
Ha det bäst!

Otroligt bra filmer som ger motivation, de här har hjälpt mig längs vägen när jag känt mig svag och vill ändra på mig. Ta lite tid av din fritid och kolla, för den tiden har du. På med hög volym, lyssna och njut. Otroligt motiverande!

Kika även in den här: http://www.youtube.com/watch?v=Sk56VxaeqEQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0